tisdag 6 juli 2010

Tisdag 6:e Juli

Hallojs alla!
Nu var det väldigt längesedan jag skrev här men det beror helt enkelt på att pappsen och jag har semester och vi har så fullt upp att jag helt enkelt inte hinner med.
Allt är iaf bra med mig!
Vi bor ju hos snälla Ewa som lånat ut sin fina lght till pappsen då hon är utomlands nu två veckor.

Nedan lite vad vi hunnit med sedan sist:
Badat på nydala vid två tillfällen, hälsat på alla djur på 4H gården två gånger o ena med Erika. Matat ankorna med Erika, Besökt Barnens Hus med pappa och Kicki. Käkat middag ute på ballkongen, ätit paprika och tomater från mina egna plantor, besökt lekparkerna här på Dragonfälten, Tjuvhoppat in på ett daigs här för att låna deras gungor och lekgrejjer, Köpt godis på bubblan, Handlat på en ny ICA-butik och shoppat massa glass, Åkt hiss upp och ner!, Grillat med Tobbe och Jenny, Fått en princesstidning och Diadem, Hälsat på en hund som såg ut som Gizzo fast jag såååg att de inte var han, Badat med David och Emelie, Hälsat på både Kicki och Mormor Gun, Somnat utslagen.. flera gånger om :=)

Kommer bilder strax

Inga kommentarer: