söndag 19 september 2010

Söndag 18:e Sept


Gudfar David, Emmelie och lilla jag!


Jag och Kajsa!


Vi gjorde ett klipp på Willis och köpte tre bilar för 10 kr :D

ojoj vad det uppdateras dåligt här nu. Anledningen är helt enkelt att de flesta bilder laddas upp på FB direkt via mobben senni.

Hur som helst har jag det bara bra. Var sjuker under min vecka hos mammsen & Erik, o i Fredags var jag rätt hostig men igår och idag har det varit bättre. Blir dagis imorgon iaf :)
Jag och pappsen har hunnit med mycket denna helg. Bla. klippt gräset och krattat, varit ute och cyklat med nycykeln, packat ihop alla utemöbler, myst framför film och byggt pussel. Dessutom har jag lekt med min kompis Helle som bor här mittöver. Igår blev det bara en snabbis men idag så sprang vi runt o klättrade i träd i nästan två timmar.:)

Igår valde jag att sova hos kicki vilket var mysigt. Trötter var jag dock så somnare redan kl 8 för att ändå sova ut riktigt länge på morgonen!
Idag efter jag kom till pappsen var vi först till jobbet hans och duschade, sen lite matshopping och slutligen barnens hus där jag fick en suuupermysig liten hamster som jag döpt till Kajsa. Dessutom säger jag att det är en kanin.

Nu är det natti här, sov gott alla mina kompisar och vänner

1 kommentar:

Gunnel sa...

Vad duktiga ni har varit. Nu måste nog moffa o jag börja plocka in utemöbler också. Det regnar ju mestadels nuförtiden. Hoppas Moa nu är frisk. Ha en bra vecka!