onsdag 25 mars 2015

Onsdag 25:e Mars 2015

Tjabbahallåba!

Nu har jag varit hos Pappsen två dagar eftersom han hämtade mig på Skolan i Måndags som vanligt. Hade verkligen längtat efter att få se Milos två framtänder som börjat kika upp! Men den jäkeln bet mig nästan direkt jag var inne där o petade!. Hur fräckt är inte det lixom??? Hihihihi

Vi har hunnit med att göra min läxa eftersom det är skönt att ha den klar i god tid innan inlämning på Torsdag. Denna gång var det multiplikation med tabell 4 på schemat. Det är lite klurigt men jag börjar hänga med på hur man ska tänka! :) Igår for jag och pappsen till Ö & B direkt efter hämtning på skolan. Där hittade vi dels påskägg till Kicki o Mormor Gun men jag fick även köpa en liten present till mammsen min på Påsk. Pappa köpte även två krukor han vill ha på framsidan...jag tror han längtar väldigt mycket efter riktig vår och sommar nu :D

Direkt vi kom hem satte jag igång att tillverka påskkortet till mamma. Efter det gjorde jag och pappa klar läxan som sagt och sedan blev det lite Jessie på mobben och Svarte Petter innan läggdags. I Måndags for förresten jag och pappa förbi Farmor Kicki och kikade på hennes nya fina kök. Nu är allt klart där förrutom elen. Kaklingen blev supersnygg tycker både jag och papps.

Idag hämtar Kicki mig på skolan och vi ska nog direkt vidare till mormor Gun. Blir kul hälsa på henne :D Sen hoppas jag på lite Milomys hemma. Imorgon ska vi se Finalen av Ninja Warriors..och efter det är det ju HEEEEELG igen. och HEEEEEEL ginnebär.... GLADIATORERNA!

Nej, nu måste jag koncentrera mig sista timmarna här i skolan. Kram på er alla!

Inga kommentarer: