måndag 16 mars 2015

Måndag 16:e Mars

VojneVojne vad jag är dålig att uppdatera här. Men ni vet hur det är! 8 år och massa spring i benen, - då orkar man inte sitta och skriva ner vad man gör varje dag TiHi

Förra veckan var jag hos pappsen. Skönt att komma och få krama på Milo kan jag lova! Fick dessutom komma lite tidigare så redan Lördag eftermiddag slank jag in istället för efter skolan på Måndag som vanligt. Så vad har jag pysslat med då?
  • Myst med Milo har jag hunnit med såklart!
  • Ätit klass ute i solen
  • Skottat och sopat
  • Lekt med Lucia
  • Lekt med Dagge Daggmask
  • Hälsat på Mormor Gun
  • Överraskat pappa med en fin lapp och en trisslott
  • Jag och Pappa har överraskat Erika med en fin lapp och en trisslott :D (Vi var före!)
  • Läst massa böcker! Och fått 4 NYA  böcker med :)
  • Sett ny Barbiefilm
  • Käkat ostkrokar och såklart Masariner som är min nya favvo
  • Gjort en finfin namnskylt till Milos rum
 Såklart har det hänt massa mer också men detta var vad jag kom på i alla fall. Igårkväll for jag iväg till mamma eftersom pappa skulle upp lite tidigare än vanligt och köra till Sundsvall.
Hoppas ni alla får en bra vecka, kram på er!

Inga kommentarer: