fredag 27 februari 2015

27 Februari 2015

Oj vad tiden går!
Nu är jag i alla fall tebax hos pappsen sedan i Måndags. Har haft skidor på skolan vilket gick bra, tror dock det är på sluttampen nu eftersom det nästan inte är någon snö kvar utan mest bara is och slask.

Har även blivit hämtad av Farmor Kicki i förrgår, - vi hälsade på Mormor Guns som vanligt och spanade in hur långt de kommit med installation av hennes nya kök. Pappa skvallrade imorse att nu är allt faktiskt klart förutom kakling och lite elgrejjer. Måste va skönt för henne att kunna laga mat igen :D
För övrigt gillar jag mycket att vara hos Farmor nu eftersom jag brukar få spela på Bolibompa.se när jag är där hihihihihi.

Erika & Milo överraskade mig i Tisdags för då  hade de nämligen lånat hem 3 böcker med min favvohäst! Har både läst och ritat av hästar senaste dagarna nu. Annars har vi sett på Ninja Warriors, i veckan har det gått både på Onsdag och Torsdagkväll mellan 20 och 21. Pappa är dock lite lur på att jag kanske inte är sååååå intresserad utan att det mest handlar om att få vara uppe lite längre. Igår i reklamen började jag nämligen bygga domino och hade svårt att slita mig när väl programmet började igen. Hähä.

Nu är det Fredag och pappa har lovat försöka hämta mig tidigt. Det är skönt att han kan göra det ibland men det beror ju på att han vissa dagar är helt borta och inte ens sover hemma. Skönt dock att han mest är borta på veckorna när jag är hos mammsen.

Justja! Igår köpte pappa en ny bil med. Han har varit lite sur och grumpen nu när han varit ute bil sedan i Lördags. Jag och papps for och kikade på bilen i Onsdags och jag fick  faktiskt bestämma om vi skulle köpa den eller inte. Den var väldigt lik en tidigare Volvo vi haft invändigt så jag sa OK ganska direkt - speciellt när jag såg den hade TAKLUCKA med!

Nej, nu måste jag kämpa på sista timmen i skolan. I helgen ska Lucia komma hem till mig med, det ser jag fram emot! Kram alla!

Inga kommentarer: