måndag 2 februari 2015

2:a Februari 2015

Hejsan!

Vilken toppenmysig helg vi haft! I Fredags blev det myspys även om planerna fick ändras litegrand. Vi hade ju tänkt se Harry Potter 5 men trots att Pappsen letade och letade gick den inte att hitta med svenskt tal. Tillslut förstod vi att den aldrig översatts och dubbats så tji fick vi lixom. Såg istället Iceage vilket funkade det med :)

Sedan har ju Pappa och Erika jäklats med mig ända sedan i Torsdags och sagt att jag skulle få en överraskning på Lördag. Ni må tro jag har försökt få dem att säga nått men ICKET - helt tysta har de varit. Försökte tillochmed få Milo att skvallra men de enda han fick fram va ÖHhhHHhHhHh..och det blev jag ju inte så mycket smartare av.

Hur som helst på Lördagseftermiddagen for iaf jag och pappsen iväg med bilen så förstod att det inte var nått vi skulle göra hemma i alla fall. Han sa först att vi skulle fara och köpa godis men direkt jag märkte att vi inte körde den vanliga vägen till godishuset sa jag " DU FÖRSÖKER LURA MIG VA??"...o när vi kom in i stan och parkerade konstaterade jag stolt att jag förstod vi skulle på Bio. Ni må tro jag blev snopen när vi gick förbi Biografen??? Men...efter några meter vände pappsen och gick ner mot filmstaden ändå :) Hihihihihi jag hade rätt. Väl där så vägrade han säga vilken film det va. Vi köpte godis och gick in i salongen och då först förstod jag att det var Big Hero 6 - Prexis den fim jag hade hoppats på!

Filmen var bra men lite sorglig ibland tycker jag. Mysigt att få lite egentid med pappsen dock och jag är rätt säker han tyckte samma sak för han pussade på mig flera gånger i salongen :)
På kvällen kom David och Anna o hälsade på. Vi hade egentligen bestämt att vi skulle se Gladiatorerna men det glömde vi helt bort medans vi satt där och pratade och käkade gofika haha.

På Söndag blev det en mysdag och jag fick avsluta dagen med att se just Gladiatorerna på paddan i sängen. Både på Lördagskväll och Söndagskväll bar Pappa och Erika in Milo i mitt rum och det visade sig vara ett genidrag. För jag sov nämligen i min säng båda dom kvällarna utan att smyga upp till dom :D

Nu ska jag vara hos mammsen en vecka, kram på er alla!

Jag och Milo myser i soffan

 
Myspys igen med en TJOKKIS i famnen :D

 
Huungrig Milo i pappas knä och jag i bakgrunden som lirar padda

Inga kommentarer: