torsdag 29 januari 2015

Torsdag 29/1

Tiiiiden bara springer iväg från mig!

Så en liten summering: Nu är jag hos pappsen :) Igår badade jag och Erika Milo. Tycker allt han blitt lite smalare om maggen..men däremot har det nog lagt sig på både benen o armarna. Ujjuj va många valkar det var att tvätta igenom :D

Hihi, sen fick Dagge Daggmask hänga med mig hem i Tisdags. Pappa var i Stockholm på möte så jag behövde lixom en kompis för att inte sakna han för mycket :) Vi byggde en gigantisk domminobana som vi JUST rev före pappsen kom hem tyvärr.

I skolan går det rätt bra, pappa är på mig och frågar om jag är efter i matten men än så länge behöver vi inte räkna extra på kvällarna :) Igår gjorde vi läxan som var att hitta "ng"-ljud. Alltså Pang, Sprang och så vidare. Efter läxan var gjord han jag spela lite Haj-spel med och mysa i soffan.

Imorgon är det ÄNTELIGEN FREDAG! På skolan ska vi åka skrillor vilket jag trodde skulle ställa till det för mig då mina griller var för små när vi testade dem i Onsdags. Men tro på attsikens! Erika gick bara ut till bilen och kom in med HELT NYA skridskor till mig! Hon sa att hon redan gissat att de var för små så hon hade redan fixat nya. Snacka om att hon e helgrym asså! Ikväll ska vi ställa in dem så de är klara för rejjseråkning imorrn. Sen har även pappsen lovat att vi ska ha mysfredag och ta in min saccosäck i vardagsrummet där jag ska få ligga o äta godis medans vi ser Harry Potter :)
Det ser jag fram emot.

Stor kram på er alla!

Inga kommentarer: