onsdag 7 januari 2015

25 December 2014

Nu har julafton varit och kors vilken Jul det blev!

Fick massor av klappar av snälla tomten!
Först kom en tomte efter middagen och gav oss lite klappar, sen fortsatte vi öppna ända tills vi blev trötta o behövde en fikapaus men fortsatte sedan ända fram till 22 kanske :D

O just när jag började hinna kika efter vad det faktiskt var jag fått så kom en till tomte - men denna gång nerifrån vår egen källare! Först trodde jag han hade glömt mig för alla fick var sin klapp men tillslut tog han fram ett stort paket som var till jag.
På rimmet försökte han få mig tro att det var en halsduk men jag anade redan innan att det skulle vara en ROBOTHUND! O tack o lov så fick jag rätt när väl papperet var bortrivet hihihihi

Vi hade en supermysig julafton så jag har verkligen njutit!
Kram alla!

Inga kommentarer: