måndag 9 februari 2015

10:e Februari 2015

Tjenamoss!

Igår hämtade pappsen mig på skolan eftersom det nu vankas pappavecka :) Berättade redan på skolgården att jag saknat Milo lite grann :D

Väl hemma fick jag ge Milo en Atea-tröjja pappa fått från jobbet..tror han blev glad och när pappsen inte såg (trodde jag) passade jag på att ge han en puss på pannan där han satt i sin babysitter.
Sen blev det mystid, - först lite spel på paddan innan middagen och efter den hade pappa fixat fram en ny LasseMaja-film som vi såg. Den var SPÄNNANDE! När pappa frågade om jag var lite rädd sa jag självsäkert nej inte alls men sen kröp jag allt närmare honom..tills jag satt i famnen teslutt :P

Gofika till kvällis och en bok avslutade min dag.

Imorse vaknade jag rätt pigg faktiskt. Oftast brukar jag älska att ligga o dra mig i sängen men imorse flög jag nästan upp. Både för att jag var ganska utsövd men också för det är mjukisdjursdag på föris sen. Vi beslutade att jag skulle ta med min ganska nya nalle som man kan måla på med speciella pennor :)

Hoppas ni alla ska få en bra dag! Kramis på er

Inga kommentarer: