onsdag 22 oktober 2014

Torsdag 22:a Oktober

Hejsan Svejsan! Läget med mig är bara bra. Igår hände nått riktigt spännande ska jag säga er - Jag var med i en filminspelning! Det var Annas kompis som hade frågat om jag ville vara med i nått spex. Först blev jag sugen, men dagen före så blev jag nervös och tänkte nästan lämna återbud. När vi väl var där var det dock riktigt kuligt. Först satt jag med tre andra barn och lyssnade på en gubbe som läste en saga. Efter det fick vi lite fika med saft sedan var det inspelning med GreenScreen! Då skulle jag låssas vara ledsen eftersom vi typ var på en begravning. Vi fick också gå in i kostymrummet på Universitetet vilket var helläckert! Där fanns typ hur mycket som helst - både olika hattar och utklädnader! Jag hittade åt en gammal vikingahjälp som jag tycker var superful :D Efter inspelningen var klar följde Anna & David med oss hem för att fika. Då såg jag även klart den nya Tarzanfilmen som pappsen laddat ner till mig. Idag ska jag fråga om Dagny vill följa med mig hem efter skolan och leka innan middagen, sen blir det nog lite lugn o ro för att ladda upp inför Fredagen då vi får ha med oss en leksak till skolan. Kram

Inga kommentarer: