fredag 19 december 2014

19 December

HejsanSvejsan!

Nu är det snart julafton! I förrgår var jag med Farmor på stan och fixade lite julklappar så nu är jag fääääärdig :)
Imorse vaknade vi lite extra tidigt så jag i lugn o ro kunde öppna morgonpaketet - fick suddgummin som det är bokstäver på och blev väldigt glad - och se julkalendern i soffan.
Sista dagen i skolan innan ett långt Jul-lov! Woho. Hoppas jag ska hinna göra klart det sista med julpysslet nu bara.

Saknar mammsen lite som farit iväg till Åland. Ville ringa henne redan kl 7 när vi steg upp men pappa sa att hon nog sover..så jag höll mig till halv åtta. Efter massa toner svarade hon och han hade minsann rätt ändå :D Hon lät väldigt nyvaken och vi kom överrens om att jag ska ringa efter skolan istället hihihi.

Ser fram emot en myspyshelg nu, ikväll ska vi se Harry Potter i biorummet har pappa lovat. MED popcorn! :D

Kram alla snälla

Inga kommentarer: