tisdag 9 december 2014

9 December 2014

Hola!

Tiden verkliegen springer iväg, tycker inte jag hinner med hälften av allt jag skulle vilja :)

Både första och andra december har iaf varit. Jag och pappsen har julpyntat hela huset med extra fokus på mitt rum som är supermysigt nu med massa tomtar och lampor överallt.
Förra veckan var ju Pappa, Erika och Milo iväg till Luleå så då fick jag ha lite egentid med Farmor Kicki. Vi har gjort ett pepparkakshus som är megasnyggt!

Sedan har vi ju flyttat in i barrackerna på skolan eftersom de ska renovera våra klassrum. Det funkar rätt bra men är jäkligt isigt utanför så jag vet inte hur många gånger jag fallit. Både gjort illa mig i skallen och benet och en del byxor har gått sönder kan jag lova :D Inga större fall iaf tack och lov.

Jag och pappa har hunnit spela lite GTA med, jag får köra bilarna ibland :) Sedan har jag börjat skriva massa fantasyberättelser på datorn, har gjort en riktigt lång en som mammsen ska få när hon fyller 30 nu på Söndag. Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer men jag lovar några fler uppdateringar innan julafton. Lägger in några kort på lillegrisen med :)

Kram alla!



Inga kommentarer: