måndag 22 december 2014

22 December

Oj vad jag lääängtar!

Nu går tiden alldeles för segt tycker jag!
Dan före dan före DOPPAREDAN! Jag vetitusan hur jag ska somna ikväll så undrar hur det ska gå imorgon! :=)

Idag har jag varit hemma med pappsen som har semester, hur skönt som helst. Vi har byggt på legoskeppet vi fick av David igår. Där firade vi nämligen lilla julafton med Anna, David, Kicki och Gunsan ingår.
Gick riktigt bra att bygga även om det var lite svårt ibland och mitt tålamod är sådär..Vi fick ihop den tillslut och nu står den nere i arbetsrummet vid det andra skeppet.
Vi har även hunnit med att vara på stan en sväng och in på pappas jobb där vi lunchade hamburgare.

Ikväll har vi rimmat på lite presenter och nu ska jag försöka sova som sagt, vill ju det ska gå fort till nästa dag nu :D hihihihi

Kram alla
Jag i djup koncentration :D

Jag och Milo njuter i fåtöljen


Inga kommentarer: