söndag 23 november 2014

23 November 2014

Hejsan alla kompisar!

Eftersom jag hade en vecka där de var kompisar mest varje dag så har jag tagit det lugnt med Pappsen, brorsan och Erika i helgen.

I Fredags blev det lite tv-spel och godismys efter skolan - sen kom dessutom David och Anna över för att se film. Igår blev det mer tvspel :D men även en sväng med pappsen till NetOnNet för att visa robothunden jag önskar mig i julklapp och till ÖB.
Idag har vi varit till farmor Kicki på Söndagsmiddag och gett adventskalendern till Mormor Gun :)

Innan vi for till Farmor fick jag hjäpa till att bada Milo..då blev jag själv badsugen med hihihihi
Nu blir det en vecka hos mammsen, hoppas ni alla ska få en bra start på veckan.
Kram alla.

 
Milo övervakar när jag byggde Domino i Lördags

 
Jag och Milo myser i soffan

 
Jag badar i Milos badkar :D

Inga kommentarer: