fredag 7 november 2014

Fredag 7:e November

Nu är det Heeeeeeeelllllllgggggggg!

Igår när pappsen hämtade mig från Skolan for vi direkt och köpte nya jympaskor till mig. Har glömt säga att man ska ha inneskor nu på jympan och förra gången spelade vi innebandy..då är det inge kul att vara barfota.

Hur som helst for vi alltså ut på jakt. Först provade vi ett par blåa - de gillade jag. Testsprang såkläart ett varv inne på butiken. Sedan testade vi ett bar rosa. De var också sköna. Just som vi tänkt bestämma oss för de rosa testade jag ett par andra rosa som några andra i klassen har. Guuuuud vad sköna deet var. Och Guuuuud vad snabbt jag sprang med dom! De blev solklara vinnare. Pappa blev så glad när han såg hur glad jag blev :) Pappa prövade även några vita högklackade damskor men vi var rätt överens om att sånna skor nog är snyggare på gamla tanter.

Innan läggdax jobbade vi på med läxan till Fredagen, var lite trött så det var inte så kul att läsa men jag käpade på i alla fall. I bilen imorse på väg till Skolan gick det dock jättebra så jag tror pappsen blev stolt över mig. Nu ska jag ha en riktigt mysig helg, kram alla!

Inga kommentarer: