onsdag 5 november 2014

Onsdag 5:e November

Tja!

Nu är jag hos Pappsen igen och veckan har börjat kalasbra.
Igår Tisdag fick jag hänga med Dagny hem till henne och åt middag där, - blev hämtad först kl 19. Vi gjorde massa snygga armband med gummisnoddar :)
Idag ska Daggan komma hem till mig och stanna på Tacosmiddag. Blir roligt att få visa upp brorsan för henne med.

Milo har blivit jättestor tycker jag, han är nog lite tjockare än vad jag var i hans ålder. Stör mig inte alls så mycket på att han grinar ibland utan nu börjar det kännas som han alltid varit här. Gillar när han kommer och kryper ner hos mig när jag ska sova så vi får mysa lite själva. Han verkar gilla mig för jag kan oftast få han att skratta. :)
Igår var det premiär för han att ha på sig Nassedräkten jag älskade. Kan väl säga att hans kinder fyllde ut dräkten på ett annat sätt än när jag hade den hihihihihi.

Ikväll blir det som sagt lek med Dagny, vi kanske ska göra läxan tillsammans med innan vi kör igång och spelar GuitarrHero som pappa kopplade in på mitt rum igår.

Kram allihopa!

 
Såhär ser lillgrisen ut i min gamla Nassedräkt :D

 
Bild när vi kvällsmyser innan jag ska sova.
Visst e de knäppt att en bebbe får vara uppe längre än mig på kvällarna!!

Inga kommentarer: