torsdag 20 november 2014

20:e November

Hej!
Kors vad tiden flyger iväg. Hade ju tänkt blogga här lite oftare men det hinns bara inte med!

Jag har iaf haft en kalasbra start på veckan hos pappsen. I Måndags var det myspys som avslutades med lite tv-spel i biorummet efter skolan.

På Tisdag var pappa iväg till Stockholm (PÅ MIN NAMNSDAG!!!), - men jag hade en väldigt bra dag ändå för hängde med Dagge Daggmask hem efter skolan och fick middag hos dom :) När sedan Erika hämtat hem mig var Lotta hos oss. Hann med att mysa lite med Milo innan läggdags med. Fick ett jättefint kort av Erika och Pappa, en trisslott (som jag tyvärr inte vann nått på) och ett kinderägg :D

När jag vaknade på Onsdagsmorgonen var Pappsen hemma och jag hade en liten överraskning nedanför sängen. Två paket med lakridstabletter och en jättestor påse med djungelvrål! Sedan hade han gjort ett kort och bad om ursäkt att han varit borda på min Namnsdag men hoppas jag hade haft en bra dag ändå. Då skrev jag tillbaks en lapp till han att "Pappa det jör inget" :D Han blev glad på morgonen när han såg den.
Efter skolan blev jag hämtad av Farmor Kicki och vi hann med både lite besök på olika affärer och hälsa på Mormor Gun :). Kvällen avslutades med läxläsning och lite tv-spelande.

Idag Torsdag ska Dagge Daggmask hänga med mig hem. Vi ska bjuda på Tacos och kanske rita lite eller göra snygga armband.

Hoppas ni haft en lika bra vecka som mig. Kramis alla!

Inga kommentarer: