fredag 26 september 2008

Fredag 26 September

Hej!
Nu är jag tebax hos pappa.
Egentligen kom jag redan igår, på Torsdag eftersom mammsen är så duktig på jobba nu så hon skulle jobba både dag och kväll.
Igår så blev det lite Puh och mys med pappa innan natti sen han vi inte med så mycket mer.

Idag vaknade jag av att pappa viskade "vällin vällin" i mitt öra. Mumms vad gott o vakna till att vällin är klar och står o väntar på mig! Efter vi mornat oss lite i sängen bar det iväg till dagis. Dom håller på o gräver på vägen mellan oss och dagis så pappa sa massa fula ord för det var så lerigt på vägen, men för mig som satt i vagnen gick det såklart bra. Dessutom hade jag med mig Puh till dagis så han och jag satt o skrattade medans Gizzo grisade ner sig i geggan. :)



Efter dagis så kom jag hem och fick en shock! Jag brukar ju alltid krypa upp i soffan och se lite Puh efter dagis medans pappa lagar till mat, men idag var tv:n bara borta! Jättekonstigt..o jag undrar var Puh har tagit vägen nu??
Fick dock "burger" till middag så det blev en rätt okey kväll ändå, dessutom for vi o hälsade på mormor gun ikväll så jag fick glass och massa godsaker där också.

Imorgon ska vi nog gå ut och gunga tyckte jag pappa sa, det längtar jag efter!

Inga kommentarer: