måndag 29 september 2008

Måndag 29 September

HejHej!

Idag hade jag och pappa en kalasmorgon! Han hade för en gångs skull ställt klockan att plinga tidigt så vi hann med att både ligga i sängen och mysa o dricka välling, men också att sitta och fika lite macka innan det bar iväg till dagis.

På dagis var det bra som vanligt, dock var jag sist hem vilket ju är lite tråkigt men men jag tror nog pappsen gör vad han kan för att komma o hämta mig så fort det bara går iaf.

När vi kom hem såg jag lite Puh samtidigt som jag byggde lite lego. Dom där legoklossarna är ganska roliga faktiskt. De är olika färger och man kan inte bygga ihop dom hur som helst har jag märkt. Ibland säger pappa "vänd på den" och vipps går det bättre att få ihop dom rätt. Efter middagen myste vi lite i soffan sedan hälsade vi på David (och "jobin" och en annan kille som bor där med). Vi stannade och såg Idol där (fast jag hellre ville hoppa runt i soffan och spela gitarr), sedan bar det av hem för att natta.

Kram alla och godnatt från mig!

Inga kommentarer: