söndag 28 september 2008

Söndag 28 September



Idag vaknade jag hos farmor, eftersom pappa, david och Farmor var på konsert igår och såg Sara Löfgren mfl. Efter den var klar for pappa och Gudfar David iväg på någon fest och sedan till något som hette Rex. Hur som helst fick jag en kväll med Farmor och Gammelmormor Gun! Det var jättemysigt, och Gun la mig när jag skulle sova.
Imorse vaknade jag som sagt hos farmor och stannade där tills lunch då vi for hem till pappa. Bara för pappa visste jag saknat Puh så mycket hade han hängt upp vår TV igen!! Skönt att se att Puh fortfarande var kvar på den så han inte flyttat eller nått. :)

Efter jag sovit lunch for vi hem till farmor igen eftersom pappa och David skulle skruva fast taket på hennes uteplats. Tro att vi blev förvånade då ena takskivan hade blåst ner när vi kom fram! Tur ingen fått den i huvudet.
Det verkar dock vara svårt att få till det där taket för pappa och David kom in och såg lite arga ut.

Nu ska jag sova så jag orkar med dagis (och Ossian) imorgon :D
Natti!

Inga kommentarer: