torsdag 18 september 2008

Torsdag 18 September

Hej!

Inatt sov jag sisådär..vet inte om det var att jag kanske hade någon mardröm men jag vaknade just efter spöktimman börjat och kunde inte somna om förrns klockan var nästan 2 på natten. Pappa läste och läste för mig men kände mig ändå lite ledsen och rädd :/ Men tillslut somnade jag i alla fall, och imorse vaknade jag pigg som en mört fast jag inte sovit lika många timmar som jag brukar.
Imorse hann jag och pappa till och med gunga lite innan jag for iväg till dagis! Det är bara hur roligt som helst att gunga, jag blir aldrig less



På dagis hade jag kul, men det var dock en riktigt äkklig lunch idag. Jag brukar ju äta det mesta men dagis spenatsoppa vägrar jag prompt stoppa i mummen. (och jag var inte ensam som resonerade så...) Farmor slutade tidigt idag så hon kom och hämtade mig just före 2. När jag kom till henne så läste vi lite böcker och cyklade på hennes veranda. Sen fick jag kika på massa saker som pappa hade gjort när han var liten, det var kul :)

Pappa kom och åt med oss när han slutat jobbet, och vi for hem just före jag skulle natta. Hemma hann vi inte göra så mycket mer än äta lite välling och lägga oss och läsa tills jag somnade. (var såklart jättetrött). Nu håller jag tummarna att jag ska kunna sova bättre inatt!
Imorgon vet jag att mamma kommer och hämtar mig, det blir jättekul :D

Inga kommentarer: