lördag 5 december 2009

Fredag, Lördag & Söndag


Jag pussar Nallen godnatt i mitt nya Jum


Det var kul att styra gubben som bestämmde hur vattnet skulle fara i bäcken


Den söta Jääven


Jag och Bävern..som jag först trodde var en stoooor Ekorre :)

Hejhopp.

En kort liten uppdatering från mig.

I Fredags kom både mammsen och pappsen o hämtade mig från dagis. Det var inte viken dag som helst nämligen, utan premiärvisning för mitt nya "jum".
Mammsen hade fått klart det hela under veckan som jag var hos pappa ser ni. Ojj vad fint det var! Hon hade målat alla väggar o taket vitt o satt upp Rosa gardiner där. Osså såklart flyttat in min säng o alla mina saker också. :) Jag blev så glad!
Pappa fick mat av oss o han stannade ända tills jag somnade som en liten princessa i mitt nya jum.

Idag (Lördag) var det julmarknad, så jag och mamma hämtade upp pappsen vid 14-tiden med målet inställt på Gammlia. Där träffade vi också min kompis Johannes (även om han sov i vagnen när vi kom). Vi såg hästar och en tomte o massa andra roliga grejjer. Hann även med att gå in o titta på den stora båten..men jag njöt inte så mycket av just det utan var mest rädd att pappa skulle ramla överbord o bli uppäten av hajjarna!. Sedan gick vi till övervåningen och tittade på alla djur där.

Hemmåt igen vid 16 och middan blev souvas från Gammlia..vilket jag inte tyckte va gott så jag beställde mackaroner o ketchup :P

Imorgon skulle pappsen få lona mig hörde jag mamma säga, så då blir det Söndagsmidda i vanligt ordning hos Kicki. Sov gott alla!

Inga kommentarer: