onsdag 30 december 2009

Onsdag den 30:e December


Jag i min fina pippi-mundering. När jag har dessa på mig så ÄR jag pippi!


Jag ritar med pennorna jag fick av Erika när jag och pappa var o köpte mer gainer idag

Tjoho.
Nu var det väldigt längesen jag uppdaterade här men har helt enkelt inte hunnit med!
Har iaf firat jul både här hemma hos pappsen en sväng, o sedan for ju jag och mammsen till alla på Åland o blev såklart julfirande där med.
Sen har jag hunnit komma hem o pysslat på o lekt med alla saker jag fick :)
Har en del filmer från julfirandet här som kommer upp så småningom, tills vidare får ni alla nöja er med at vet att jag mår kalasbra, kan skilja på "högre" och "vänster" arm och dessutom har kastat en snöbollE på kickis fönster igår :)

1 kommentar:

Gunnel sa...

Tack Danne för den fina julklappen med alla filmer på Moa! Härligt!
God fortsättning på det nya året ! /GSW