torsdag 17 december 2009

Torsdag 17:e December

Hallojs.
Ikväll blir det ett kort inlägg för pappsen har gått o blitt sjuker IGEN. Han måste va lite felbyggd tror jag.
Igår var en spännande kväll för jag var nämligen med David hela kvällen. Pappa hade julbord med jobbet så lillebror hans ryckte in för att vara med mig från 18 till läggdax. Vi hade det riktigt mysigt :)

Idag tog vi det väldigt lugnt iom att papppsen blir lite grinig då han e sjuker. Kicki hämtade mig på dagis eftersom hon slutade tidigt o vi for o hälsade på Mormor Gun. Sedan kom papps dit efter jobbet o hämtade hem mig. Blev ett varmt bad, o den här gången badade vi länge eftersom vi var lite kalla efter bilfärden hem. Det är sjukt kallt här nu! Hoppas pappa får iväg gammbilen så vi kommer åt motorvärmarstolpen till den nya..inge kul att sätta sig i en iskall bil varje morgon.

Kramis alla

Inga kommentarer: