tisdag 15 december 2009

Tisdag 15:e December


Här ritar jag Kicki. Hon blev lite sur men å andra sidan fick hon hår till skillnad från pappa. Visst är jag duktig??


Här är en bild på pappa som jag ritade idag. Han har två ögon, näsa, mun, armar och ben

Hallojjs!

Det har vairt fullt upp senaste dagarna som ni kanske sett på luciafilmer och annat.
Igår fyllde ju desstom mammsen år så då sjöng o grattade jag och pappa henne såklart :) Kommer film på det bara pappa för tummen ur. Tydligen jäklas programmet som han lägger upp filmer i så först måste han konvertera formatet filmen kommer i från kameran vilket tar massa tid, o sen måste man rendera filmen vilket tar massa timmar det med. Tomten - han behöver en ny snabb dator alltså!

Idag när vi vaknade på morgonen hade det snöat massor! Var roligt att sticka näsan utanför snönn o se att det var nästan en dm pudersnö på marken. På dagis har jag dessutom hunnit med att tillverka ett jättefint julgranspynt jag ska ha med mig till Åååååland o sätta upp på deras gran. Det ska bli en liten överraskning till dom där har jag tänkt. Men sedan ska jag ta me den hem till pappa sa jag :OP

Blev kyckling och strips till middag idag, o sedan har jag och pappa suttit o ritat. Jag har blivit såååå duktig på att rita tycker pappa så han skröt över mig mest hela tiden. Var skojj. Sedan var vår kväll tillsammans slutt så blev natti och två sagor innan jag slocknade som ett litet ljus. Kramis alla.

Inga kommentarer: