lördag 13 februari 2010

Lördag 13:e Februari

Hallojs.
Både jag och pappsen ber om ursäkt att det varit såsådär med uppdateringen här, men vi bägge har varit halkrassliga och inte direkt pigga.
På Torsdag blev det hamburgare för oss efter pappa kom o hämtade mig hos Kicki. Hon hämtade mig nämligen på dagis då hon slutat tidigt, och efter jobbet hade pappsen klipptid så hann umgås en bra stund med Farmor min.
Jag hade såklart fått mat hos Kicki men åt inte särskillt bra så vi bestämde på vägen till Frasses att jag skulle få en barnbox där.

Väl framme vid driveinen så ja till pappa att nu ska vi prata med hamburgaren. Han Kikade kontigt på mig o förklarade att hamburgare inte kan prata..men knäppisen insåg ju att jag hade helt rätt när damen via driveinen frågade "vad vill ni beställa" där vid hamburgerskylten :D

I Fredags fick jag gå hem tidigt från dagis då fröknarna ringde mammsen o sa jag var hängig. Sedan kom pappa som hade handlat lite mat efter sitt jobb så vi gjorde tacos hos mig o mammsen.
Idag Lördag blev det tidig uppstigning eftersom mamma skulle jobba på möhippa, så jag levererades till pappsen kl 09 då han låg kvar o halvsov i sängen :)
Vi såg lite film o myste innan det blev lunch baserad på kokt skinka, potatis med smör och lite tomater.
När mamma hämtade mig for vi till Godishuset eftersom det är goooodisdagen o sedan vidare till OBS för att handla lite.

Imorgon ska jag ju vara merparten av dagen hos pappa då mamma har tre kurser så ser fram emot att vi ska hitta på nått kuligt om gammpappa fått bli helt frisk. O jag med såklart. Kram alla

Inga kommentarer: