onsdag 10 februari 2010

Onsdag 10:e Februari



Hallojs.

Igår var både papps o jag lite trötter så orkade inte skriva så myjje.
Blev iaf smaskig blodpudding till middag, japp! ja fick önska senni.

Idag kom pappsen o hämtade mig vid 17. Sedan for vi raka vägen till Mix för att hämta pizzorna papps förebeställt. Ja fick en egen liten barnpizza o käkade upp nästan hela själv! Ni må tro pappa var stolt, speciellt nu när jag ätit halvdåligt senaste tiden. Är fortfarande lite slak men det gäller även andra på min avdelning så vi hoppas jag snart ska va helt piggelin igen.
Nu sitter vi o ser Lejonkungen tillsammans. Gillar att ha pappa nära då jag är lite rädd för dom elaka hyenorna i filme :S Brrr dom ser otäcka ut dom.

Sen blir det nog lite fika, - lutar åt banan och kanske lite fil med hallonsylt osså ere natti. Igår läste pappa en av hans gamla böcker om dinosaurier och jag tror no ja vill höra den ikväll igen. Kram alla!

Inga kommentarer: