söndag 21 februari 2010

Söndag 21:a Februari


Snygg va? =)


Spana in svansen!


Varning! Liggande drake på marken!


Tröjjan pappa köpte åt mig på Jula :P

Tjohooo alla.

En superhelg har jag haft kan man väl säga.
Igår Lördag tog vi en långprommeninx i kallvädret till Barnens hus och sedan även MIO med mammsen. Jag fick användning av presentkortet jag fått av snälla Tobbe o köpte mig en drak/krokodil-dräkt, och två plastdjur i form av en apa och en dinosaurie. Jag har ju nämligen en ny favvofilm som heter just Dinosaurier ser ni =)

Idag var det riktigt skitväder ute så pappsen o jag har mest varit inne. Suttit o ritat lite, sen har jag badat i över en timma - ville INTE gå upp :D

Vid 15 började det krypa i alla våra ben så vi tog på oss massor av kläder och krälade iväg till bilen med målet Jula. Där gick vi nästan en hel timma och finkammade varje rad. Jag tycker det såg ut som pappa tyckte han var i himmelriket, men även jag hade kul o frågade om allt möjligt vad det var o vad man hade det till. Slutade iaf med en ny present till mig =)

Sedan var det i vanlig ordning middag hos Kicki. Idag fick vi tacogratäng vilket nog är favvon både för mig, David och Pappa. Till efterrätt blev det kiwi vilket ju inte heller är helt fel. Efter vi skjutsat hem gammelmormor Gun så var jag rätt trötter. Blev en halv flaska välling sedan knoppade jag ihop på några minuter bara. Nu ska jag drömma om imorgon när jag kommer på dagis och överraskar alla med min drakdräkt!
Kramis

Inga kommentarer: