fredag 25 september 2009

Fredag 25:e September

Hallo.

Ja nu var det några dagar sedan uppdatering här igen.
Detta beror dock bara på att pappsen haft säljutbildning i Sundsvall Tisdag-Onsdag så jag har inte kommit åt datorn :P
Istället har jag bott med Farmor Kicki en natt! Vi har haft det hemskans trevligt såklart.

Idag kom pappsen och hämtade mig på dagis vid 16.30. Vi bestämde oss för att handla plockmat vilket var min önskning..trots att vi åt det för bara 1 vecka sedan.
Pappa sa att det var ok om jag loooovade att tugga försiktigt..det var nämligen förra fredagen som jag råkade bita på min tunga så det började blöda.
Ikväll gick det dock jättebra. Vi hittade någon ny form av strips med som var krulliga o smakade jättegott. Hann även med ett bad och lite skumblåsning :)

Nu är det natti här, kram allihopa!

Inga kommentarer: