torsdag 10 september 2009

Torsdag 10:e September


Fiiin tårta pappsen fick


En del av pappas presenter


Mera pappa-presenter


Envis som jag är vägrade jag lämna cykeln vid vägen..trots att pappa skrattade o sa att det såg ut som jag körde en gräsklippare


Älskar att flyga drake med pappsen


Jag i drak-tagen


Hööögt upp fick vi den. Precis hela linan gick åt


Jag ute o cyklar


Jag i vår bil efter pappa hämtat mig på dagis :)


Anna kockar mat till Pappsen i Sthlm


Koncentration


Smaskens sa pappa :)




Tjoho.

Imorse var iaf allt som vanligt igen.
Jag och pappsen klev upp och jag smaskade i mig lite fil innan vi begav oss iväg till dagis.
Som vanligt hade jag jättekul med min nya kompis Tanja där..hon stod och väntade på mig när vi kom fram :)

Pappa hämtade mig vid 17 och vi for direkt hem..han hade nämligen handlat redan före för han ville mysa med mig heeeeela kvällen då det är sista dagen den här veckan jag är hos pappsen. Vi började med ett långt bad. Först badade jag själv o pappa passade på att stöka med middagen, men när den var förberedd så hoppade även han i o vi blåste i vanlig ordning skum på varandra.
Nu ska vi just sätta oss och käka o sedan kanske det blir en sväng med cykeln. Beror på lite hur piggelin jag är :)
Kram alla!

Inga kommentarer: