tisdag 22 september 2009

Tisdag 22:a September


Jag i våran bil efter hämtning på dagis. Kände mig lite lurig ;)


På väg hem efter handling på...


McDonalds!

Hallojs.
Imorse blev det bara en halv vällingflaska eftersom min sabla tunga fortfarande gör ont :( På med kläderna osså iväg till dagis! Tyvärr var dock min nya favvo Tanja hemma o sjuk idag men tack och lov har jag ju massa andra kompisar där med. När vi kom in var alla andra igång med att leka tåg :)

Pappa kom sent och hämtade mig idag, prick 17.30. Tydligen hade det varit lite stressigt på hans jobb för han kramade om mig lääänge och hårt när han såg mig. Jag frågade "ha du längtat efter mig på jobbe pappa?" o då sa han såklart ja!
Eftersom klockan var så mycket bestämde vi enhälligt oss för att fara till McDonalds o inhandla middag. Jag fick en barnbox vilket jag aldrig köpt tidigare med pappsen. Det var en söt prinsessa på den så jag gillade den direkt.
När vi kom hem skar pappa upp maten och sedan började jag skyffla! Min tunga har nämligen läkt bra idag på dagis så det gjorde inte alls ont när jag åt nu!!!! Åt hela hamburgaren..alla strips..o även alla äppelklyftor som följde med plus halva drickan :D Pappa var så stold att jag äntligen åt igen!

Nu har vi lekt lite med bilen som följde med barnboxen osså har vi läst lite i några böcker i mitt "jum". Snart börjar Idol o eftersom pappsen ska bort imorgon har han bestämt att jag ska få va uppe ända till 21 o se det med han i soffan ikväll :) Jag gillar myskvällar. Kram på er alla

Inga kommentarer: