onsdag 14 april 2010

Onsdag 14:e April

Hallojs. Lite dåligt med uppdateringar här men det beror på att pappsen har varit i sthlm sedan i Måndags. Idag kom han dock o hämtade mig på dagis, även om mammsen hann svänga förbi någon minut före :) Mamma ville låna en nyckel av pappa så han körde dock hem o kom tebax till oss bärandes på min cykel! Jag som äääälskar att cykla, o dessutom var det ju såå fint väder idag med. Så jag cyklade alltså hela vägen hem till pappsen från dagis. Gick jättebra, tror minsann mina benar ha blitt starkare sedan förra sommaren :)

När vi kom hem så blev det ett snabbad, sedan middag och mys med pappa. Vi spelade lite på hans telefon, och om jag får säga det själv är jag nog ett litet underbarn när det kommer till spelande. Klarade nästan första banan helt själv på två av spelen senni. Efter det frågade pappsen vad jag ville hitta på o jag sa efter lite funderingar att jag ville..Cykla mera! Så det bar iväg ut igen. Totalt blev det en ganska bra runda för jag cyklade först över bron mot "mamma:s" sidan, sedan in o runt ett helt kvarter, osså ut där vi bodde när jag var liten osså förbi mamma när jag kände igen mig för jag ville passa på o säga gonatt till henne. Först trodde jag hon var borta eftersom det var låst men när jag plingat på hörde jag henne därinne ändå :) Mys att det är så nära till henne från pappsen. När vi kom hem var jag trötter men pappa va myssugen så han läste en jättelång Nallepuh-saga för mig innan jag slutligen somnade. Kramisar till alla

2 kommentarer:

mamma sa...

så har hon fåt dubbelbada idag oxå :) Mysigt att du kom förbi och sa gonatt till mig Moa :) söting!!

Unknown sa...

Sicken duktig lilltjej på att dyka! :) Får man fråga om du också har en iPhone? Vinga äääälskar min, att spela på nämligen. :D Vilka spel gillar Moa?