torsdag 29 april 2010

Torsdag 29:e April


Hallojsan.

Idag hämtade farmor Kicki mig på dagis :) Såklart for vi o hälsade på Mormor Gun en sväng, o sedan blev det faktiskt Barnens Hus. Jag fick mig en till studsboll av snälla Kicki :)

Jag och farmor for hem till oss, men hann inte vara hemma så länge förrns pappsen kom hem han med.
Fick höra två sagor innan farmor for vidare och pappa började doola på med maten. Själv slappade jag i soffan medans och såg Den Lilla Sjöjungfrun.

Efter jag käkat upp hela min potion tog vi varsin glass till efterrätt sedan frågade pappa vad jag ville göra o då sa jag att ja ville ut o hoppa hopprep! Justja, fick ett sånt av Kicki med.
Ute på gården var mina grannar. Tidigare har jag och pappa hälsat på dom men jag har som aldrig vågat börja leka med dom för dom är lite äldre än mig, men idag peppade pappa mig så jag äntligen vågade gå o vara med dom. Dom var ju supersnälla! Inte farliga alls. Den älsta tjejjen ritade tillochmed upp en egen hoppbana till mig eftersom den första var lite för stor för mina små ben. :) Gud så kuligt att jag börjar få lite kompisar här hos pappsen med :D

Nu är jag ute och ritar på gatan med dom, men snart ska det intas lite yoghurt och sedan blir der ner i slafen efter en återigen fullspäckad dag.
Kramis alla :D

1 kommentar:

Gunnel sa...

Hoppa rep och hoppa hage .....Då är våren här!!!!
Glad Valborg!! Vi firar på stugan med brasa och korvgrillning.