onsdag 26 maj 2010

Onsdag den 26:e Maj

Tjohopp.

Direkt pappsen hämtade mig på dagis for vi till sporthuset för att hämta Farmor Kickis present. Självklart var jag med in o tyckte till, men tack o lov hade pappa, David och Mormor bra smak just gällande detta så vi var alla överrens.

Efter lite pulande för att få in DEN i bilen så for vi till mommo Gun för att förvara. Vilken tur vi hade, för just när pappsen gått ner i källaren med DEN så kom Kicki :)
Så jag fick prata av mig lite både med Farmor och Mormor Gun idag innan vi satte kosan hemmåt igen för att fippla ihop middag.
Idag blir det parisare och till efterrätt lovade pappa jag skulle få en glass. Sen funderar vi på att börja med golvet i pappsens sovrum men vi får väl så hur länge våra krafter håller i sig. Vi båda brukar lätt bli rätt trött efter maten.
Kramis alla

Inga kommentarer: