tisdag 25 maj 2010

Tisdag den 25:e Maj




Min rosa outfitt


Såhåär söt är jag närja just somnat i min säng :)

Halljs.

Idag var pappsen på strålande humör när han hämtade mig, jag anar det har nått att göra med löneutbetalning för kan ju inte va vädret han e glad över iaf.

Vi for i alla fall direkt till Obs! för att handla mat, men på vägen in dit så knallade vi till KapAhl för att köpa lite strumpor till mig. Det hela slutade med att vi kom ut med 6 par nya byssor varav två jeans, 3 tröjjor och 5 par sockar. =) Sköönt att få lite nya kläder!

Väl inne på Obs fortsatte shoppingen för jag fick ett par nya skor där, trots att jag rätt nyligt fått två par av mammsen med. Hur som känns det skönt att ha ett par här med..o snygga va dom med!

När vi kom hem hade pappa en jäkla fart fortfarande, han satte in stripsen men medans vi väntade på att de skulle bli klar han han tvätta, städa kylskåpet, snygga till i mitt rum, bädda, dammsuga etc medans jag såg Alfons. Till middag blev det Rostasbiff, strips och berneaisesås, o efter det fick jag två(2)! sånna där underbart supersmaskiga yoghurtar som jag bara älskar nu! De är förresten ett bra tips att locka mig med på morgonen när jag är så trötter med, bara pappa nämner att han ställt fram en sån yoghurt så rejjsar jag upp.
Stor kram på er alla.

Inga kommentarer: