söndag 23 maj 2010

Söndag 23:e Maj


Glada jag :)


Sånhär fin bukett plockade jag till pappa i Fredags


Vingas snälla pappa Gegglaban stod o fyllde på vattenballonger till oss alla :)

Hallo.

Fullt upp för mig i helgen som vanligt så har blivit lite skrivet.
Igår var jag iaf med pappsen till Vinga o grattade henne eftersom hon fyllde fyyyyra år! Före vi for så tog jag cykeln o hängde med pappsen till Barnens Hus för att välja ut lite grejjer att köpa till henne.
Blev en jättevacker stav med massa glitter i, en söt liten hund jag bara var tvungen att köpa samt en såpbubblepistol.

När vi kom fram var det massor av barn där, både vuxna och barn så jag blev lite blyger. Men som vanligt kom jag igång efter en stund, och att snälla Cammilla gav mig tårta o dricka gjorde ju sitt till med :)

Sedan blev det hemmåt i rask takt eftersom pappa var bjuden på 30-årskalas med hans
gamla kompisar från Döbelnsplan. Alltså satte vi kosen mot Farmor Kicki där jag också sov över sedan.


Idag var pappsen redan uppe o donade på med lunchen när jag och Kicki kom hem. Jag stannade ute en sväng o plockade sånna därna superfina maskrosor till pappa. Han har nu två glas med sånna ute på baksidan och ett glas med blommor på framsidan :)
Sen kom David o hälsade på och efter det bestämde jag att ja ville pappa skulle läsa en saga till mig, så vi gick o la oss i hans stora mysiga säng och jag lyssnade på Rödluvan tills jag helt enkelt somnade. =)

Nu har jag just käkat hos Kicki (Jag och pappsen o David är här på söndagsmiddag som vanigt) och sitter o väntar på Efterrätten :)
Kramis alla snälla ena

2 kommentarer:

H a n n a sa...

Kramis tibaxs...

H a n n a sa...

Kramis tibaxs... säger mommo