torsdag 27 maj 2010

Torsdag den 27:e Maj


Mycket folk var det!


Jag på Rix FM festivalen på kajen

Hallojs!

Idag kom pappsen o hämtade mig redan 16.30.
Eftersom det verkar vara stora fyllaårmånaden så for vi direkt för att kika på en present, men denna gång till mormor Gun.
Dock hade pappsen rätt bra koll på vad vi letade efter så det hela gick på ett litet kick. Sen for vi vidare till Ica på Mariehem för att handla middag. Idag blev det kycklingsallad. Smasken, och jag åt helt sjukt mycket sa pappsen :) Satt o åt i nästan en timma o stoppade i mig hela tiden. Måste nog ha gått upp några kilon ikväll tror jag.

Sen efter maten kom en annan kille o hälsade på oss som också hette Daniel! Han var jättetrevlig och jag o han pratade om både Hitta Nemo och vad min docka hette o vad hon kunde. Han berättade att han hade två pojkar, den ena var lite äldre än mig och den andra hade just fyllt tre år. Jag och pappsen ska nog fara upp till Luleå en sväng i sommar o hälsa på dom tror jag.

Men dagen var inte slut efter det besöket, pappsen hade sug att hitta på något så vi ringde till David och 20 minuter senare stod vi utanför hans dörr. Det är ju Rix FM festival här så vi knallade ner till stan o såg bland annat Darin. Inte vet jag men jag fattar då inte varför alla tjejjer skrek så när han kom ut, tycker nog det är massa killar på mitt dagis som är både snyggare o roligare att leka med än vad den där förmoddligen är :)

Nu har vi just kommit hem och jag sa till pappa i bilen att "nu ÄR jag trött"..men jag orkade ändå sluka i mig en favvojoghurt innan sängåendet. Kramis alla!

Inga kommentarer: