söndag 9 maj 2010

Söndag 9:e Maj


Hallojs.

Jag har haft en fullspäckad helg, därför det inte blitt så mycket skrivande.

I Fredags hämtade mamma mig så jag slapp vara på dagis så länge eftersom hon slutade tidigare än pappa, men vid 18.30 for vi över till honom då han hade lovat fixa klart middag till oss :)
Blev fläskfile och potatis med massa grönsaker o grejjs, smakade helt ok. Pappa var stolt som en tupp över maten iaf men jag tycker nog hamburgare är lika gott.

På Lördagen for jag, mamma och pappa till barnens hus eftersom de hade ett litet event där de bjöd på glass, saft och alla barn fick en påse med lite godis o grejj i :)
Vi köpte dock inget där men jag var rätt nöjd ändå, i min påse var det förrutom godis en Clown-näsa och en så där pip-blåsare som låter massa. Pappa gillade icket.

Idag var jag ute o cyklade med papps på morgonen, o vi han även med att åka lite kickbike tillsammans och gunga. Sedan följda jag med mammsen och erika på en liten shoppingtur, sen hem till pappsen och mysa lite osså vidare till Kicki. Full fart med andra ord.

Nu har vi just kommit hem från Farmor och jag somnade efter 1 minut. var riiiiktigt trötter idag.

På bilden ser ni den fina stenen jag köpt till pappa som han fick i Fredags. Först sa jag det stod "Grattis på Föööödelsedagen Pappa", men efter lite övertalning kom jag på att det nog stod "kram pappa" :)

Inga kommentarer: