måndag 14 juni 2010

Måndag 14:e Juni

Tjollahopp.

Idag fick jag äntligen visa mina kompisar och frökarn på dagis alla mina coola tattueringar. Annika blev så rädd av skalletattueringen att hon började skrika rakt ut. Muahahahahhahaa!

Pappa hämtade mig strax efter 17, sedan for vi till ICA för att handla. Jag fick välja mat helt själv idag och då bidde det blodpuddig. Pappa var dock inte så sugen på det så han fipplade ihop en pepparstek till sig själv istället. Vi såg en halv film efter middagen och spelade lite på datorn, men när pappa frågade om jag var cykelsugen så rusade jag till hallen för att ta på mig skorna.

Vi cyklade ut i skogen och plockade lite blommor, sedan svängen förbi mamma där jag lämnade en cyren och sedan förbi barnens hus som jag trodde var öppet. Jag hade fel o pappa hade rätt konstaterade jag sedan. :D
På vägen hem träffade vi Joel med så vi surrade med honom en sväng. Den lyckosen går på semester nu på fredag..åhhh vad det lät skönt.

Efter vi parkerat cykeln ritade jag lite på gatan, sedan for vi iväg till Statoil för att tvätta bilen. Nu har vi nyss kommit hem igen och jag sitter o slukar min yoghurt. Hoppas ni alla haft en lika bra dag som jag! Kram

Inga kommentarer: