torsdag 24 juni 2010

Torsdag 24:e Juni


Presenterna ja fick eftersom pappsen varit ute o rest :)


Jag somnade i pappas famn direkt vi kom hem från mamma en snabbis

Igår kom pappsen och hämtade mig hos mamma vid 14.30. Han tog några timmar ledigt från jobbet eftersom han inte sett mig på lääänge nu, osså skulle ju jag och mamma bila iväg till Åland på natten så det var värdefula timmar vi pratade om här :)
Tyvärr var han inte helt piggelino, men vi hann iaf fara iväg coh handla, göra en mysmiddag för oss två, öppna mina presenter och ta en sväng till godishuset för vår myskväll. Efter maten kom Kicki förbi en snabbis så jag fick träffa henne med.

Timmarna gick dock väldigt fort och vipps efter vi cyklat en liten sväng var klockan läggdax igen...Pappa läste ett kapitel från min Nalle Puhbok, sedan låg vi kramades en sväng innan jag vek ihop mina små ögonlock.

Mamma kom och kanckade på vid halv sex imorse så då vare bara upp och klä sig (jag hann dock svepa i mig godisarna som låg på köksbordet), och in i bilen.
Stor kram till er alla, och kom ihåg jag är inte borta såååå länge. Men visst kommer ni sakna mig? :)

Inga kommentarer: