onsdag 16 juni 2010

Onsdag den 16:e Juni

Tjohopp.

Idag har jag varit hos mammsen på dagen medans pappa jobbade. När han kom o skulle hämta mig lekte jag med Johannes och mamma min höll på laga mat med johannes familj. Jag och pappapyste dock hem eftersom han hade kvar lite blodpudding till moi.

Efter maten så tog vi oss vår vana trogen en cykeltur. Först förbi barnens hus som återigen(!!) var stängt men sedan sa pappa att vi väl kunde fara till godishuset. GODISHUSET, sa jag, det är ju inte löööördag. Men pappa tyckte att vi kunde mysa o köpa liiiiite godis ändå den fuskisen. Fast jag var inte sen med att hålla med om att det var en toppenide.

Vi shoppade lös, sedan begav vi oss hem igen med lite paus för blomsterplock och godis-instoppande. Väl hemma tog vi 5 godisar var och beslöt oss för att det nog räckte med tanke på att det ju faktiskt inte var godisdag ida. Pappa börjar känna sig lite förkyld sa han ikväll :(, hoppas han kan piggna på sig så han inte blir sjuk o får feber nu när han, mormor gun, david och Kicki ska resa iväg till Malmö. O imorgon ska han förresten till Skellefteå med så han får inte ens va sjuk en dag :)

Nu ska jag natta, kramis alla söta ena

Inga kommentarer: