söndag 13 juni 2010

Söndag 13:e Juni

Finast i hela världen








Hallojs.

I Fredags hade jag och pappa stort kramkalas, kändes som det var såååå längesedan vi setts jue.
I Lördags vaknade vi runt 8 och tog en mysfrukost i soffan, sen på med kläderna för att dra iväg till barnens hus. Vi var på jakt efter Skalle-tattueringar serni! Som tur var hittade vi massor, och köpte även två dvd-spel till datorn där man lär sig räkna och skriva med.
Efter Barnens Hus knallade vi förbi Godishuset, det var ju Lördag trots allt.
När vi stod i kök och skulle betala ringde Farmor och berättade att hon och Mormor Gun stod på vår parkering så vi snabbade oss hem för att fika med dom.

Pappa blev bjuden på 30-årsfest på kvällen så jag hängde med Farmor och Mormor Gun.

Idag har vi alla varit och grattat Emma i Norrmjöle som fyllde år. Där fick jag fiska fiskdam och fick upp en stoooor godispåse. Det var superkul. Jag, Ebba och Axel kutade runt som vildar där :)

Sedan var det pizza hos Kicki med Melontill efterrätt och nu har vi just kommit hem till oss efter en händelserik dag. Längtar tills imorgon då jag ska visa alla på dagis mina coola tattueringar på magen. Kram alla!

1 kommentar:

Erika sa...

Haha, men hur du ser ut Mos... oförskämt söt!
Skallletattueringen var riktigt skrämande men det söta leende tog bort lite (läs mycket) av effekten:)