onsdag 26 augusti 2009

Onsdag 26:e Augusti

Tjosan.

Idag blev det prexis som vanligt dagis fram tills pappsen kom och hämtade mig 17.
Då bar det genast iväg hemmåt och jag fick ta ett välbehövligt bad. Hade nämligen halva dagis sandlåta innanför mina kläder. Pappa passade på att stöka bort och städa medans jag lekte med fiskarna och apan :)
Blev ett låååångt bad för mig, ville inte gå upp förrns efter nästan 40 minuter. Då hade pappsen även fixat klart allt förrutom damsugningen.

Till middag käkade vi upp resterna sedan grillningen igår, riktigt bra smakade det idag osså. Just när jag skulle ta sista biten knackade det på dörren och gammelfarmor kikade förbi. Av henne fick jag en supergod choklad-klubba som jag naturligtvis smaskade i mig tämligen direkt.
Jag visade gammelfarmor mitt rum och gick igenom nästan alla mina leksaker där :D
När det var gjort bjöd pappa på bullar och lite kaffe. Var rätt mätt men klämde ändå i mig nästan en hel gigant-bulle.
Sedan blev det bild och filmvisning från det vi pysslat med i sommar, tills klockan slog 20 och det var dax att fundera på sängen.
Hann även visa gammelfarmor hur duktig jag är att borsta tänderna innan hennes taxi kom.

Hoppas det inte kommer regna imorgon nu, det såg ju inte lovande ut sist jag kollade ut dock.
Kram alla

Inga kommentarer: