söndag 23 augusti 2009

Söndag 23:e Augusti 2009

Tjosan.

Har varit fullt upp här så inte hunnit med att skriva.
Igår var det barnkalas hos mamma Zaida. Hon hade gjort en superfin pippi-tårta till mig :)
Kom massa folk för att gratta lilla jag osså. Nicke, Cammi, Vinga, Tobbe, Jennie, Peppe, Emma, Affe och såklart pappsen.
Massa fika och godis blev det innan vi runt 17 begav oss hemmåt för lite vila innan pappsen började med maten.
Kvällen blev bara lugn för oss. Egentligen hade pappsen tänkt fara ut men han ångrade sig och ville mysa med jag istället :D
Således bled det en kväll fylld av kramar och kittling i soffan innan det tillslut..efter en cykeltur till Godishuset såklart..blev natti.

Idag har jag hunnit med att vara på Cirkus!
Har sett massa duktiga hästar, en flicka som hängde i några tygbitar o massa clowner. Var riktigt skojj även om jag blev lite trött på slutet. En annan fördel med Cirkusen var ju att man fick massa godis där. Vi köpte dricka och popcorn + en chokladkaka först, och i pausen firrade mamma fram lite sockervadd. Mumms!
Efter föreställningen var slut for jag och pappa iväg till Farmor Kicki för Söndagsmiddagen. Riktigt supergod mat fick vi. Både jag, pappa, David och mormor Gun åt tills vi nästan storknade. Sedan var det hallon och melon till efterrätt dessutom.

Nu har jag just nattat och längtar till dagis imorgon. Har ju massa kompisar som jag måste berätta att jag numer är 3 år för!
Kram alla

Inga kommentarer: