fredag 30 oktober 2009

Fredag 30:e Oktober


Testar vampyr-gaddarna


Buuh!


Ingen äkta Halloween utan en Skalle-tatuering på magen!


Tjoho.
Klockan e mycket o de e dax för natti strax, - blir ett kort inlägg.
IDag hämtade iaf pappsen mig på dagis redan vid 14.30-tiden. Han jobbade nämligen bara halvdag o snabbade sig iväg o körde ett axelpass innan han dök upp för att hämta moi. Vi styrde kosan direkt till Barnens Hus och shopping av lite Halloween-pryttlar.

Väl hemma blev det först bad, sedan lite film o mys med pappa o middag (tomtegröt). Sedan satte sminkningen igång! Ojoj vad jag blev läskig tillslut! Hade tillochmed blod som rann nerför munnen på mig o en asläcker Skalle-tattuering på magen serni.
Efter det så körde vi för att hälsa på Farmor o Mormor Gun som har opererat sig idag.
Oj vad dom blev rädda när jag kom innanför dörren! Moahahahah jag gillar att skrämmas ser ni. :D Där fick jag massa godis o smaka lite kräfter osså.

Nu har vi kommit hem o jag ska just slurpa i mig lite välling innan Zzzz.
Imorgon har pappa lovat att vi ska klä ut oss igen o dessutom firra till vår stora fina pumpa vi köpt. Kram alla

Inga kommentarer: