onsdag 7 oktober 2009

Onsdag 7:e Oktober

Hallo.

Inatt sov både jag och pappa sisådär..han vaknade o hade ont i halsen flera gånger hörde jag, o själv vaknade jag vid 02 o ville sova i pappsens rum istället.
Imorse var vi dessutom tvugna att gå upp väldigt tidigt eftersom pappa skulle behöva vara på jobbet redan kl 07.30, så vid 07 var pappa fullt påklädd o klar o då väckte han trötta lilla mig.

Trodde att Kicki skulle hämta mig på dagis eftersom pappa skulle äta middag med jobbet, men blev inte riktigt så. Mammsen överraskade nämligen med ett besök där vi 15-tiden, så jag fick komma hem tidigt idag! Sedan for vi på stan o shoppade för att avsluta med middag hos Simon. Jag fick spagetti och köttfärssås. Smaskens.
Kom hem till pappa vid 20 och då bar det av rätt i säng efter jag sugit i mig lite välling dvs. Han var inte alls så pigg så jag antar nog han kommer natta tämligen direkt nu med. Kramis alla som läser

Inga kommentarer: