måndag 19 oktober 2009

Måndag 19:e Oktober

Tjobba.

Igår kom jag ju till pappa efter att ha umgåtts med mommo, moffa och Hanna.
Vi tog det rätt lugnt o såg lite film o cyklade innan vi begav oss iväg till Kicki för söndagsmiddagen.
Somnade rätt snabbt när vi kom hem :)

Idag väckte pappsen mig vid 07.30. Efter lite fil med hallon for vi iväg till dagis där jag hade en ny dagisfröken! Tydligen var nån av mina ordinarie fröknar sjuk.

Pappa hämtade mig just före halv sex, och vi räcade direkt hem o ner i badet. Jag frös nämligen litegrand..o det lär jag för övrigt göra imorgon med - för då är det ingen värme på dagis! Pappa har packat en liten påse med extrakläder så jag inte ska behöva frysa. :)
Imorgon är det för övrigt en speciell dag för en annan anledning med. Vi har nämligen fotografering! Kl 09.30 ska jag ta kort så pappsen har lovat att vi ska gå upp lite extra tidigt för att göra mig riktigt fin i håret..får se om det är fint ända tills fotografen kommer dock :P

Ikväll kom David förbi just efter jag badat klart. Fick pizza som han hade med sig till middag, o till efterrätt bidde det lite glass som pappsen köpte från glassbilen ikväll. Sedan såg vi Björnbröder (David somnade) o efter det visade jag han hur duttig jag blitt att spela Sonic. Jag kan springa fram och tebax, hoppa och även ducka när jag måste göra mig liten för att ta mig förbi nått hinder.
Nu är det natti här, måste ju få min skönhetssömn så jag är vacker imorrn till fotograferingen. ;D

Kramis

Inga kommentarer: