torsdag 8 oktober 2009

Torsdag 8:e Oktober

Tjabba.

Idag är det ju sista dagen hos pappsen så vi försökte mysa till det så bra vi bara kunde. Pappa hämtade mig lite tidigare än vanligt på dagis, runt 16.30, sedan bar det iväg direkt hem. Väl hemma badade vi först en sväng och sedan fick jag se en ny film med My little Pony medans pappsen började förbereda middagen. Kicki ringde och då bjöd pappsen över henne på middag med eftersom vi hade rätt mycket mat.

Blev finmiddag, - samma som pappa bjöd Zaida på förra fredagen. Klyftpotatis och strimlad lövbit. Mumms!, även om jag åt betydligt sämre idag än när mammsan var här.
Till efterrätt fick jag dessutom saft ur min Puh-flaska och jag o pappa åt lite från en natchos-tallrik han köpt med sig.

Efter det såg vi på några filmer med mig då pappa filmat o vipps var klockan sovdags. Idag valde jag brt Bamsetandborsten till förmån för blinktandborsten men annars var nattproceduren prexis som vanligt. Idag var pappas hals lite bättre med så han kunde läsa min bamsesaga istället för den korta Puh-boken som han läst de två senaste kvällarna. Myyyys. Nu ligger jag och kramar mina mjukisdjur o försöker sova. Har på mig ett superfint nattlinne vi fått låna av Anna och Peter med som pappa hittade i min garderob. Kram alla - o mammsen...imorgon blir det mys med dig istället :)

Inga kommentarer: