lördag 31 oktober 2009

Lördag 31:a Oktober


Pumpan innan vi lagt vantarna på den


Pumpan efter jag och papps fipplat till den i någon halvtimma


Tjohoooo.

Imorse när jag vaknade var det två gooodisar på bordet! (är ju Lööördag)
Däremot blev pappa lite orolig om jag höll på bli sjuk eftersom jag kröp tillbax ner i sängen med honom även fast han frågade om jag inte ville se lite film o dricka välling i soffan som vi alltid brukar börja våra lediga dagar.. Men men, hostig o snuvig är jag men inge feber eller så iaf.
Pappa tog chansen att få sova lite extra idag medans jag pysslade på med My little Pony och såg Björnbröder och Lady & Lufsen.

Sedan begav vi oss ner till stan för att lämna tillbaks datorkabeln pappa köpte på CO, plus att hann hälsa på Erika på Budo.
Där hittade pappa två nya träningslinnen plus lite pulver som höll på ta slut så det passade ju väldigt bra.
Vi träffade även Jocke en snabbis. Pappa berättade att han ganska nyligt har fått en lite bääääääbis =)

Efter det for vi hem o började jobba med vår pumpa. Och som jag längtat efter det! Jag fick ta en stol o stå brevid pappsen prexis hela tiden. Det var massa klet o kärnor när vi öppnade upp den och först förstod jag inte alls hur pappa hade tänkt att den där skulle likna en ekaling men tillslut blev det ju bra ändå.

När ful-pumpan var färdig for vi o handlade. Jag kom ihåg de tre saker vi skulle shoppa. Nämligen: Ost, Skinka och Tomater!
Blev plockmat hemma och både jag o papps åt som två utsvultna kossor. Kvällen fick ett lite roligt och helt otippat slut då vi direkt efter middan la oss för att se på Disneydags i soffan. Vi båda somnade efter bara några minuter..o när pappa vaknade efter nån halvtimma såg han att jag sov o hade det sååå bra på hans arm så han bara lyfte över mig till sängen så jag fick fortsätta sova där.
Kram alla o spana in vår snygga Pumpa här ovan nu!

Inga kommentarer: