tisdag 20 oktober 2009

Tisdag 20:e Oktober

Hallojs.

Imorse var det en liten speciell morgon eftersom det var fotografering på Dagis.
Pappa tog på mig fiiiina kläder, osså borstade han mitt hår o försökte fläta det. Dock slutade det hela med en vanlig hästsvans o hårspänne. Inte hans starka sida de där med flätning märkte jag.
Sedan var ju värmen avstängd med så jag fick med mig en extrapåse med massa varma kläder så jag inte skulle frysa.

Till min stora glädje kom mammsen förbi på dagis juuuust före vi skulle ta kort o firrade en superfin fläta till mig. :) Sikken tur va.
Däremot sa jag ikväll att jag varit sur när dom tog kort..pappa tyckte inte alls det lät som mig, men det blir spännande för dom att se hur korten blir när de väl levereras.

Kicki hämtade mig på dagis idag eftersom pappa jobbar så sent varje dag. Vi for hem till oss o lekte med pussel o lästa bäcker tills pappsis kom hem vid 17.15.
Då började vi direkt med...DUBBLA PIZZOR! Jag fick hjälpa till lite grand osså.
O sikken tur det var att vi gjorde dubbelt för just när vi skulle sätta oss o äta kom David förbi med. Vipppppppps så var ena pizzaformen helt slut. =D
Alla tyckte det var gott iaf vilket var kuligt för lilla kock-jag.

Efteråt tog de andra kaffe o jag fick saft och en glass. Sen var det läggdax så blev tandborstning och puh-bok. Ikväll har jag dock myror i kroppen för har varit på toa tre gånger o även förflyttat mig från min säng till pappas, plus att jag varit törstig två gånger med..

Kramis alla

Inga kommentarer: